سخنرانی مذهبیفیلم و کلیپ اسلامی و مذهبی

سخنرانی استاد دانشمند پیرامون دینداری در آخرالزمان

هر روز با صحنه های مختلفی از گناه در جامعه روبرو می شویم که اگر نفس خود را نگاه نداریم و دینداری در آخر الزمان را سرلوحه خود قرار ندهیم به چنان بدبختی و هلاکتی دچار می‌شویم که از هزاران بیماری جسمی بدتر می باشد و آن جذام اخلاقی است.

دینداری در آخرالزمان در کلام استاد دانشمند
دینداری در آخرالزمان در کلام استاد دانشمند

این جذام اخلاقی موجب مرگ تدریجی روح پاک انسان می شود، و این شخص بیدار نمی شود مگر در خاک گور! ترک گناه و انجام واجبات را هدف اصلی خویش قرار دهیم و با همت و اراده ی خالص همراه با توسل و مناجات با امام زمان (عج) تلاش کنیم تا دین خود را حفظ نماییم.

اطلاعات تکمیلی

موضوع : سخنرانی استاد دانشمند پیرامون حفظ ایمان در آخرالزمان
تعداد و نوع سند : ۱ عدد کلیپ تصویری با فرمت mp4
اندازه سند : ۳.۷۲ مگابایت

دانلود سخنرانی استاد دانشمند درباره دینداری در آخرالزمان

جهت دانلود سخنرانی استاد دانشمند پیرامون دینداری در آخرالزمان بر روی لینک زیر کلیک نموده و سپس فایل را ذخیره نمایید.
سخنرانی استاد دانشمند پیرامون دینداری در آخرزمان

احادیث با موضوع آخر الزمان

در ادامه دو حدیث پیرامون ارزش حفظ دین در آخر الزمان ارائه می شود.

حدیث در مدح مردم آخرالزمان

یا على! عجیب‏ترین مردم از جهت ایمان و عظیم ترین ایشان از جهت یقین گروهى هستند که در آخر الزمان زیست می‌کنند، زیرا ایشان به دیدار پیامبر نپیوسته‏‌اند، و حجّت از ایشان غائب است، ولى ایشان به نوشته‏‌اى (کتاب‌های روایات معصومین) ایمان آورده‏‌اند.

برادران پیامبر (ص) در آخرالزمان

ابو بصیر و او از امام محمد باقر علیه السّلام‏ روایت نموده که پیغمبر اکرم صلّى اللَّه علیه و آله روزى در جمعى از اصحاب خود دو بار فرمود: خداوندا! برادران مرا به من بنمایان.

اصحاب عرض کردند: یا رسول اللَّه! مگر ما برادران شما نیستیم؟ فرمود: نه! شما اصحاب من می‌باشید، برادران من مردمى در آخر الزمان هستند که به من ایمان می‎آورند، با این که مرا ندیده‏‌اند. خداوند آنها را با نام و نام پدرانشان، پیش از آن که از صلب پدران و رحم مادرانشان بیرون بیایند، به من شناسانده است.

ثابت ماندن یکى از آنها بر دین خود، از صاف کردن درخت خاردار (قتاد) با دست در شب ظلمانى، دشوارتر است. و یا مانند کسى است که پاره‏‌اى از آتش چوب درخت «غضا» را در دست نگاه دارد. آنها چراغهاى شب تار می‌باشند، پروردگار آنان را از هر فتنه تیره و تارى نجات می‌دهد.

(منابع احادیث: پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه)

پیشنهاد:

بررسی کلی

امتیاز کل

در این کلیپ مذهبی ، استاد دانشمند پیرامون دینداری در آخر الزمان و ارزش جوانان دیندار ، سخنان بسیار ارزشمندی را مطرح می نمایند.

User Rating: ۴.۵۴ ( ۴ votes)

تیم تحریریه دلدادگان

این مقاله توسط اعضای تیم تحریریه دلدادگان منتشر شده است. در سایت مذهبی دلدادگان تلاش می‌کنیم تا انواع موضوعات اسلامی و مذهبی و مطالب آموزنده و جالب دینی را به شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا