سیاسی انقلابیفیلم و کلیپ اسلامی و مذهبی

پیام راشل کوری از گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س)

انیمیشن ایرانی، پیام راشل کوری

پیام راشل کوری توسط گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) ساخته شده است و پاسخ کوبنده ی ایران به اسرائیل را در صورت حمله ی احتمالی به تصویر می کشد.

پیام راشل کوری
پیام راشل کوری

این انیمیشن را می توانید به صورت کامل از آدرس kosar3d.ir دریافت نمایید و همچنین می توانید از انیمیشن های دیگر این گروه نیز دیدن فرمایید.

اطلاعات تکمیلی

موضوع : انیمیشن پیام راشل کوری
تعداد و نوع سند : ۱ عدد کلیپ تصویری

دانلود انیمیشن

جهت دانلود، هنگام پخش فیلم بر روی آیکن چرخ‌دنده در منوی مربوط به فیلم کلیک نمایید و سپس گزینه دانلود را انتخاب کنید. سپس بر روی فیلم راست کلیک نموده و save video as را انتخاب نمایید.

پیام راشل کوری ، انیمیشنی استراتژیک

به نقل از تسنیم نیوز فرهاد عظیما درباره انیمیشن « پیام راشل کوری » خاطرنشان کرد: این انیمیشن استراتژیک بود و در یک نگاه کلی، انیمیشن جهانی به صورت سرگرمی به انیمیشن نگاه نمی‌کند و سیاست را درقالب سرگرمی به مردم نشان می‌دهد.

انیمیشن پیام راشل کوری پیام‌هایی را از رهبر انقلاب و نظام آینده مطرح می‌کند. مثلا زمانی که دولت یازدهم در ابتدای کار خودش به نیویورک رفته بود، ایالات متحده چندین فیلم ضد ایرانی را پخش می‌کردند.

عظیما ادامه داد: آنها می‌خواهند با این کار خط فرضی مذاکرات را به نفع خودشان تغییر دهند و ما نیز تصمیم گرفتیم فضای فکری و فرهنگی قدرتمندی پشت همه چیز قرار گیرد و گوشه‌ای از این پیام‌ها را در انیمیشن قرار دادیم.

وی یادآور شد: این فیلم نشان می‌دهد که اگر کشورهای دیگر بخواهند ایران را تهدید نظامی کنند، مقداری از نیمه پنهان نظامی خودمان را در دفاع از کشورمان نشان می‌دهیم.

رهبری خاطرنشان کردند که اگر صهیونیست‌ها غلطی انجام دهند، ما تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم و این پیام در این انیمیشن به صورت اخباری نشان دادیم.

این کارگردان پویانمایی توضیح داد: ایده‌های بسیاری مطرح شده بود که نهایتا قالب انیمیشن انتخاب شد. در گوشه‌ای از این انیمیشن در کاروان راهیان نور جنگ آخرالزمان نشان می‌دهیم که خانمی چادری از میان آنها رد می‌شود که همان راشل کوری است.

کارهای ارزشی یا کیفیت خوب ندارند یا محتوا. ما یک سبک هنری به وجود آوردیم که دوربین حدود چهار دقیقه و نیم از لابلای خانه‌های غربی حرکت می‌کند و به قدس می‌رسد.

معانی هم همزمان با فوکوس کردن دوربین منتقل می شود و برای اولین بار محتوا و هنر را کنار هم قرار دادیم تا بیننده با آن احساس بیگانگی نداشته باشد.

عظیما تشریح کرد: یکی از نکات مهم در این انیمیشن صحبت‌های رهبری بود که ایشان تأکید کردند زبان علم ما باید به سمت و سوی زبان فارسی گرایش پیدا کند.

یکی از لحظاتی که دوربین وارد هواپیمای مسافربری می‌شود، کلمه خروج به صورت فارسی نوشته شده بود. این انیمیشن نگاه ولایی را در قالب حفظ چارچوب‌ها مطرح می‌کند و این می‌تواند سبک جدیدی برای افرادی باشد که می‌خواهند کارشان جذاب باشد.

ما فضای سبز و شاد را در جنگ آخرالزمان در این انیمیشن نشان دادیم.

بررسی کلی

امتیاز کل

انیمیشن پیام راشل کوری توسط گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) ساخته شده است .

User Rating: ۴.۹۵ ( ۳ votes)

تیم تحریریه دلدادگان

این مقاله توسط اعضای تیم تحریریه دلدادگان منتشر شده است. در سایت مذهبی دلدادگان تلاش می‌کنیم تا انواع موضوعات اسلامی و مذهبی و مطالب آموزنده و جالب دینی را به شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا