کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها

با توجه به صحبت‌های انجام شده با نویسنده کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها (سید محمد حسین سجاد) و با رعایت حقوق مادی و معنوی نویسنده و با هدف کسب رضایت ایشان، شرایط ویژه‌ای برای دسترسی به جواب‌های استخاره (شامل پاسخ کلی، معامله و ازدواج) در در نظر گرفته شده است.

 « پیشنهاد »  : نسخه فیزیکی کتاب را از فروشگاه‌های کتاب خریداری نمایید.

نسخه فیزیکی کتاب راه نجات از سردرگمی‌ها

برای خرید نسخه فیزیکی کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها می‌توانید از فروشگاه‌های کتاب اقدام نمایید. لینک‌های زیر صرفا برای راحتی شماست، نه تایید فروشگاه! (تایید اصالت فروشگاه بر عهده شماست)

  1. فروشگاه اینترنتی کتاب قم
  2. گیسوم

نسخه آنلاین کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها

 دسترسی به پاسخ‌های استخاره در اپلیکیشن  برای دسترسی به پاسخ‌های استخاره (شامل معامله و ازدواج)، اپلیکیشن مذهبی دلدادگان را دانلود نموده و بعد از ثبت نام در اپلیکیشن، اشتراک ویژه را خریداری نمایید.

نکته: با خرید اشتراک ویژه، به صورت دائمی می‌توانید از جواب‌های استخاره بر اساس کتاب “استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها” در اپلیکیشن استفاده نمایید.

دانلود نسخه اندروید

نسخه مخصوص ios

برای دریافت پشتیبانی از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

نسخه آنلاین کتاب استخاره راه نجات که در اپلیکیشن دلدادگان ارائه می‌شود، فقط شامل جواب‌های استخاره (پاسخ کلی، معامله و ازدواج) است.

نسخه آنلاین کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها
نسخه آنلاین کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها

معرفی کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی ها

کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها توسط سید محمد حسین سجاد نوشته شده است و شامل پاسخ کلی استخاره، معامله و ازدواج همراه با توضیح است. در این کتاب علاوه بر توضیحات جامع پیرامون ساعات استخاره به بررسی استخاره از دیدگاه عقل، قرآن و روایات پرداخته شده است.

همچنین توصیه‌های قبل از استخاره و موارد دیگری مانند نماز مخصوص استخاره و مناجات استخاره در کتاب بیان شده است.

بررسی کلی

امتیاز

نسخه آنلاین کتاب استخاره راه نجات از سردرگمی‌ها با رعایت حقوق مادی و معنوی نویسنده در سایت و اپلیکیشن دلدادگان منتشر گردیده است.

User Rating: ۳.۶۳ ( ۲۳ votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا