دایرکتوری مذهبی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی
پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی

معرفی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۱ با هدف اطلاع رسانی سریع و بی واسطه و ایجاد منبع قابل اطمینان اخبار و مطالب مرتبط با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فعالیت خویش را در فضای مجازی آغاز نموده است.

در این راستا، ارایه امکان مشاهده فیلم، صوت و تصاویر مرتبط با معظم له در مناسب ترین قالب را سرلوحه اهداف خود قرار داده، بیش از پیش در ارتقای کیفیت آن کوشیده است.

این پایگاه در ادامه انجام رسالت خود، به ایجاد بستر مناسب و سریع پاسخگویی به سوالات شرعی و استفتائات ملت مسلمان ایران و دنیای اسلام اقدام نموده است.

همچنین در سال ۱۳۹۴ به درخواست کاربران پایگاه و با هدف خدمت رسانی و ایجاد بستر امن، نسبت به ایجاد بخش پرداخت الکترونیکی وجوهات شرعی اقدام کرده است.

پیاده سازی موتور جستجوی پیشرفته و کارآمد، امکان دیگری است که به کاربران محترم در دستیابی به نتایج مورد انتظار یاری می نماید.

توضیحات تکمیلی

عنوان سایت: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
آدرس سایت: http://www.leader.ir

بررسی کلی

امتیاز کل

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۱ با هدف اطلاع رسانی پیرامون اخبار و مطالب مرتبط با رهبر انقلاب اسلامی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی)، فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نموده است.

User Rating: ۳.۵۸ ( ۳ votes)

تیم تحریریه دلدادگان

این مقاله توسط اعضای تیم تحریریه دلدادگان منتشر شده است. در سایت مذهبی دلدادگان تلاش می‌کنیم تا انواع موضوعات اسلامی و مذهبی و مطالب آموزنده و جالب دینی را به شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام .
    علی رغم تاکید مقام رهبری مبنی بر عدم آموزش تربیت جنسی به کودکان ،چرا صدا و سیما اقدام به این کار کرده است ؟؟؟؟؟
    در حال حاضر شبکه رادیویی به نام رادیو سلامت هر سه شنبه ساعت نه صبح به آموزش جنسی می پردازد. برنامه زنده. حرف از حمام بردن دختربچه با پدر میزند. حرف از ارضا کودک میزند. حرف از شناخت آلت تناسلی میزند.!!!!آیا درست است؟صبح که مردم در ماشین اینها را میشنوند چه اتفاقی میفتد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا